3 april 2012

April redan?

Är det verkligen april redan? Jag hinner inte med, vart tar all tid vägen? Hoho, kom tillbaka.... Nae det är nog så att jag har alldeles för mycket att göra, eller? Jobbar heltid, som alla anda. Har en  hobby, som alla andra. Det låter ju ganska lagom, så jag antar att det är såhär nu när man kommit in i arbetslivet. Den tid som blir över går till sömnen, och eventuellt någon kvart till att hinna umgås med sambon.

Men men över till påsken :) Påsk är en högtid som jag inte har så stor koll på mer än att man får äta godis som levereras i små fina påskägg. Det är liksom det som intresserar mig och som jag behöver veta för att gilla påsken. Så någon dag den här veckan ska jag vara vuxen och köpa in några ägg  och godis som jag sedan ska ge bort till nära och kära. Har ni hört...! Hon har gått och blivit generös tänker ni och det kan ni skriva upp att jag har blivit (har iof alltid varit generös, men inte på det sättet).

Mina hästar ska också få fira påsk, de ska få motion som de aldrig fått förut. För i helgen är jag ganska så ledig :) På fredag ska vi till Ullared men sedan blir det full rulle i stallet hela helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar