12 mars 2013

Länge sen sist

Ja det va ett tag sen nu och jag ber om ursäkt men mina dagar är fullspäckade. Jag går upp ca 05.30, duschar och klär på mig. Lägger på lite smink, borstar tänderna och åker iväg ca 06.30. Åker till stallet för att fodra hästarna och börjar jobbet 07.30 (inte alla dagar men ger er en typdag). Slutar kl 16.30 och åker direkt till stallet. Sen är det lite olika, tisdagar och torsdagar är det dans mellan 8-9 och onsdagar är det dressyrträning mellan 6-6.30 så jag är oftast hemma mellan 9 och 10 varje dag! Jag börjar bli trött på att komma hem sent om kvällarna men jag behöver göra allt som jag gör så!! What to do liksom! Slänger in en bild på gullet så vet ni hur han ser ut ibland:-) tar en på prinsessan med bara för att-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar