27 april 2013

Tiden går (skrivet för längre tillbaka)

Nu va det länge sedan jag skrev något här! Tiden går och jag hinner inte med alls. När ska man lära sig att njuta av den tid man har? Det som händer och sker är att Naomi ska kollas på klinik (Jonas Tornell) för att utesluta alla tänkbara fel som vi hoppas hon inte har. Men samtidigt skulle det göra hennes beteende mer förståeligt. Vi får se helt enkelt!

Gulliver är en pärla hela tiden, dock en smutsig pärla:-) han är expert på att grisa ner sig! Men vad gör det när han är så gosig?:-) han har fått nya bruna fina benskydd som han ska ha i sommar när ridningen drar igång på allvar:-)

Jag fyllde år i söndags också:-) grattis till mig! 24 år!!!! Helt sjukt, stoppa tiden jag börjar få rynkor!!

Mitt nya liv med partylite är också på frammarsch:-) igår på jubileumsträffen vann jag massa priser på en lott så nu har jag många fina visningsexemplar:-) nice! Boka en visning med mig:-)

/S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar