26 juli 2011

En dag i Juli

Då var det dags att berätta lite mer om min nya häst Naomi D. Hon är 3 år och helt super duper snäll :) Idag har jag varit lite busig och faktiskt ridit på henne. Hon var hur snäll som helst! Kan någon nypa mig och väcka mig för jag tror faktiskt att jag drömmer :) Tack snälla V för att du är du och inte någon annan :)

Har även ridit på Totta idag och hon är pigg och glad som alltid. Hon har fortfarande kvar formen som hon hade i våras vilket är toppen. Trodde att hon skulle tappa allt i sommar men icke, hon är superwoman :) Tror nog att det kan bli en start i Fagereke den 20:e.

Ska snart ut och springa lite men väntar på tvättmaskinen. Funderar på att anmäla mig till tjejmilen som jag "glömde" anmäla mig till förra året. Men anmälan kanske har gått ut redan, det vet jag ju inte :)

Isak har snott tillbaka kameran också så jag ska försöka sno tillbaka den igen snart :)

1 kommentar:

  1. Härligt! :)
    Men du, jag tänkte inte på o höra med dig om du var intresserad av tjejmilen, vi anmälde oss häromdagen, och det finns platser kvar! Om du är sugen så ha vi plats i bilen :)

    SvaraRadera