11 juli 2011

Måndag

Ja då var det måndag igen och lite jobb. Det var smockat inne på W idag så det var lite jobbigt bitvis men gillar man sitt jobb så gillar man alla situationer :) Känner ikväll att det är en sådan kväll då jag är alldeles för långt ifrån mina vänner. Saknar tiden då man hängde i stallet ihop med kompisar och allt var underbart. Nu sitter man hemma på kvällarna och ska man till stallet ja då får man åka dit själv. Men älskar man hästar så gör man :) Och det gör jag!

Vill verkligen köpa Naomi nu! Detta går mig på nerverna, är jättenervös varje gång jag ska få veta något eller det händer något. Det är som dagen innan julafton varje dag. Men jag hoppas på att det kan bli nästa vecka. Nu ska även Tottapluttisen få komma igång igen. Ska sko på henne och sen blir det fart på fläsket :)

Har bilder som ska läggas upp men jag orkar aldrig! Så får väl ta mig i kragen och lägga in ett antal på en och samma gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar