19 juli 2011

Tisdag

Ja det är tisdag idag och jag ska åka och jobba snart! Jobba är allt jag gör just nu, så energinivån är ganska låg då det tar på krafterna. Men igår var jag ute på en motionsrunda med Isak faktiskt. Och idag har jag ridit :)

Rida är verkligen en fröjd. Jag blir så otroligt lugn och harmonisk så fort jag kommer upp på en hästrygg. Det är nog världens bästa medicin mot trötthet och motivationsproblem. Nu känner jag mig så motiverad till livet igen :) Måste motionera och minska i vikt och kämpa med skolan. Plus att jag ska satsa hårt på träning och tävling i höst med Totta.

Nu kommer det lite bilder från min telefon (äntligen)!

Kläning från H&M
Klänning från H&M

Älskling har klippt sig och är sommarsnygg :)

Bilderna blir tyvärr inte så bra på min mobilkamera så jag hoppar över resten av korten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar