19 september 2011

EM-GULD!!!

Men TJA!!!

Säger då grattis till RGB som är en fena på det där hoppandet :) Han har nu givit hopp till alla svenskar som drömmer om att vinna guld, det går och vi kan! Hejja hejja :)

Jaha då till mitt liv. Jag jobbar 7 dagar i veckan kan man säga så jag är trött!!!!! Men inte långt kvar nu. Jag längtar tills jag är klar och kan känna mig fri. När man inte har gjort något annat i sitt liv än att gå i skola så tycker man inte att det är så kul till slut och jag har kommit dit nu. Men jag tror att det kan vara för att jag är så nära slutet också. Jag kan snart ta steget ut i vuxenvärlden och lämna studentliv och skoltid i historiafacket. Ge mig vinter och skidor :)

Saknar mina hästar mer än någonsin :( Det känns verkligen hur trist som helst att inte kunna vara där så mycket som jag vill. Hade inte räknat med så mycket jobb på Willys som jag har, men det känns skönt att jag kommer få mer pengar än vanligt så det får gå för nu. Vi snackar om typ 6 veckor till sen, sen kommer jag hem. Jag kommer HEM! Jag typ flyttar hem då, för alltid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar