14 september 2011

September

Tja tja horselovers :)

Det är alldeles för lugnt på hästfronten just nu. Jag saknar min hästar sååååå otroligt mycket. Det är Uppsala och jobb för hela slanten som gäller! Nu ska jag klara det sista så jag kan få flytta hem och tänka ut hur jag vill ha det i framtiden! Det enda som är säkert i mitt liv är Isak, Totta och Najmi (Naomi).

Sitter numera i Uppsala i veckorna och har min vfu i fyra veckor till, eller tre och en halv om man ska vara exakt. På helgerna så är det willys som gäller så att jag ska kunna betala för mig och mina hästar :)

Ska köpa en orbitrek har jag bestämt! Jag vill inte vara stor längre! NU är det slut på det! Fast egentligen så tror jag att det bästa skulle vara att köpa en hund som jag kan gå ut med och träna med. Men men !

1 kommentar: