27 september 2011

Tisdag :)

Hello you all :)

Nu är jag inne på den 4:e veckan på praktiken och det går helt okej. Jag vill bli klar med min utbildning NU!
Bara en vecka kvar sen! Men det intresserar väl inte er alls.. eller?

Nej jag ska berätta om hästarna istället:) I söndags hann jag faktiskt med att åka till stallet en sväng innan jag drog iväg till uppsala. Naomi fick komma ut en sväng i skogen med mig bakom. Jag tömkörde alltså :) Hon hade bra tryck och visade att hon ville komma ut, alltid trevligt :) Tyvärr är hon lite envis och vill inte gå dit jag styr så mer träning på det :) Men annars är hon super duper duktig hela tiden och vi gillar henne massor :)

Totta och Felizia fick komma ut på en helt underbar tur i skogen. Det var så himla mysigt, solen sken och allt var bara perfekt. Vill inte vara utan mina hästar, dom är verkligen det bästa jag vet :)

Så fort jag kommer hem ska Totta sättas igång igen för en tävlingstermin i vår. Hon börjar ju bli lite äldre nu och man vet aldrig hur länge hon kommer hålla, och så är det viktigt att hålla henne fräsch så hon kan vara frisk så länge som möjligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar