31 januari 2012

Ey jo!

Tjena tjena! Mycket har hänt och tiden räcker INTE till! ska nu dra en snabb lista på allt som hänt så slipper ni läsa så himla mycket. Bra va? :)

* Ridningen på Naomi flyter på bra, vi kan rida på som om ingenting. Hon börjar känna sig trygg och det kommer små skutt här och där för att visa hur tråkigt det är att bara skritta (mest på hemvägen då såklart) :)

* Isak och jag har skrivit nytt hyreskontrakt så 1 maj flyttar vi till Östra tullportsgatan :)

* Träningen med Totta går super, hoppningen är minst sagt nervös varje gång. Vi hoppar alldeles för högt och jag kissar på mig lite varje gång! Dressyren blir det dock inte så mycket av eftersom underlaget på vägarna är så kasst så jag inte vill åka iväg så ofta!

* I morgon börjar jag mitt nya jobb!

Ja det var nog det mesta i stora drag! No big deals men ändå några förändringar :)

På fredag blir det tjejträff hos Sandra vilket jag ser fram emot mycket, kommer bli mycket prat och skratt :) Vi ses då tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar