1 februari 2012

Every day is a challenge!

Stavas Challenge så? Jo det gjorde det visst, kollade upp det precis :)

Idag har jag haft min första arbetsdag på det nya jobbet, så nu är jag en i gänget och inte en extra tillgång som ska bedömas :) känns faktiskt bra och alla är superduper hyggliga! Det blir nog inga problem att trivas och det känns skönt, har ju varit ganska osäker och nervös. Men fortfarande har jag ju plugget kvar och jag tänkte jag skulle skriva lite på det idag innan det är dags att åka till stallet. Ska försöka hinna med att rasta Naomi innan hoppträningen :) Lägger in lite bilder åt er!

Prinsessan i full mundering efter ridtur :)

Sessan har fått en knöl på nosryggen som nog kommer sitta där för all framtid. Vet inte vad hon har gjort men det finns inget sår och den är hård. Vi får väl se vad som händer och sker!

Här har ni en rolig video på sessan när hon ska ut i hagen då det var lite lerigt fortfarande! Hon gillar det inte alls :)



1 kommentar: