12 mars 2012

13 grader varmt

Ja idag var det riktigt varmt och skönt, synd att jag jobbade så länge. Hade gärna åkt till stallet och hängt på hästryggen hela dagen. Men jag säger som så att jag är glad att jag har ett jobb som jag trivs med och som jag vill arbeta med. Det är inte alla som har den turen :)

Men efter jobbet drog jag till viktväktarmötet och nu har jag minska hela 6,8 kg och har fått två guldstjärnor. Guldstjärnorna är viktiga och jag är superstolt. Efter mötet drog jag iväg till stallet och rev av ett dressyrpass med Totta men tyvärr hade det blivit mörkt. Totta var iaf super idag och hon verkar tycka om den nya sadeln som är hur skön som helst. Det ser bra ut inför tävlingssäsongen :)

Har massor med bilder och fimer som ska laddas upp men jag hinner inte!!! Men jag ska... någon gång den här veckan. Hoppas jag iaf!

Ska hämta ut mina nya ridbyxor jag beställt också, himla nyfiken på om dom kommer passa. Det bara måste dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar