6 mars 2012

Tandläkaren

JA nu är tandläkartid bokad och samtidigt ska Naomis knöl kollas upp, det ska bli skönt att få veta vad det är, eller iaf förhoppningsvis. Tänderna är extremt viktigt just nu för hon har tappat en tand och två som jag tror är nya tänder som håller på att växa ner ser lite konstiga ut så jag vill verkligen kolla upp det. Nu när jag ska ha bett i munnen vill jag att allt ska vara rätt och riktigt så det inte blir problem för den sakens skull. Men oj vad det är svårt att få till en tid när man jobbar 100 procent och jag inte kan åka själv. Allt måste verkligen klaffa! Som tur är så har jag en pappa som jobbar skift vilket underlättar rejält! Tack pappa :)

Ikväll blev det sent på jobbet så hästarna har fått vila, i morgon sätter vi fart igen och det är hoppträning för Tottas del och troligtvis en liten ridtur för Naomi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar