23 januari 2013

Mitt i veckan

Ja vart börjar jag? Allt flyter på, igår var jag i Västervik hos farbror doktor och han var snäll. Han sa bara bra saker så jag är nöjd. Ska få komma tillbaka den 4:e februari och då är det dags att prova ut en hållningsväst och så ska jag till hudläkaren. Mycket sjukhus nu på sista tiden!

Naomi är supercool, hon är pigg som tusan men håller sig på marken iaf :) Nu efter att equiterapeuten varit och klämt och känt så är hon mycket lugnare i stallet. Jag fick några övningar jag ska göra och jag tror hon gillar det :)

Var och hälsade på en kär vän igår med och det känns alltid så bra efter man har varit där, hon har så positiv syn på allt och man blir själv positiv av henne. Nu är det jobb som gäller och senare idag blir det träning med Naomi hos Agneta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar