16 januari 2013

Stressigt Januari

Det är minst sagt mycket på gång nu! Byta jobb, Arla och Allsvenskan. Jag vet inte alls om jag har gjort rätt! Känns som att jag kanske inte skulle sökt Arla jobbet. Jag vill ju ha mina helger fria! Men jag provar och ser om det fixar sig. Byter förskola också och det ska bli riktigt kul, se hur det är på ett annat ställe. Bara jag inte kommer ångra mig!!!

Idag ska Naomi få gå en tur i skogen, det blir mest skogsridning nu innan jag kollat upp hennes rygg. Ryggen ska kollas på lördag så jag håller tummar och tår att det är lugnt allting. Gulliver växer sakta men nu har han iaf gått ifrån 135 täcken helt så något måste ju ha hänt. Han är fortfarande snäll och jag längtar tills det är dags för inridning.

Idag jobbar jag tidigt så förhoppningsvis är det ljust när vi rider idag och det gillas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar