21 december 2011

Bästaste Pappa!

Ja idag har min lilla pappa och jag varit i Växjö en sväng, javisst, fram och tillbaka :) Vi handlade julklappar och hade det allmänt trevligt. Blir bara så irriterad på smink, har precis hittat en ny mascara eftersom min gamla inte produceras längre och nu verkar det som att den nya inte ska finnas heller. Typiskt!

Igår tog jag med mig lill prinsessan till paddocken för att frigöra lite energi men.. hon har ingen energi! I hagen har hon massa med energi och därför tänkte jag vara lite schysst och låta henne få busa av sig lite samtidigt som vi gör nytta men nej då. Hon är som världens lydigaste hund! Men som man brukar säga, Det kommer, det kommer! Så tiden får väl utvisa när rodeon börjar :)

Totta däremot är ett riktigt energiknippe :) Hon är mer i luften än på marken men åh vad jag gillar`t :) Finns inget bättre än livsglada hästar!

Tänkte upplysa er om hur det går med viktväktarna och det går bra! Har gått ner 4,6 kg, inte så mycket på vågen men hjälp vad det redan märks på kläderna :) Hur kul som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar