16 december 2011

FY F*N

Asså mitt liv just nu!!! Jag har världens ångest över skolan när människor svälter världen över.. Men jag kan inte släppa känslar över att jag har misslyckats på något sätt. Jag kommer ju självklart få min examen när jag är klart men just att det inte blir nu som det var tänkt tar kål på mig. Det känns verkligen som ett stort misslyckande. Hur gör man för att må bättre? Det känns som att jag aldrig har haft det så motigt som nu och ändå så är det inte ett jättestort problem. Det finns mycket värre, jag menar tänk alla dumma äckliga sjukdomar som finns och hur många människor som inte har pengar till mat. Jag har familj, jobb, kärlek, mina hästar, alla min vänner och jag har någonstans att bo. Det är värt mer än att jag har ångest över att det kanske tar ett halvår längre tid för mig att få min examen. Jag säger bara Usch för alla känslor! Idag dissar jag dåliga känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar