30 december 2011

Julen

Då har julen passerat och det var minst sagt en trevlig julafton med massor med paket, även tomten kom på besök :) Men nu, eller rättare sagt i morgon är det nyår och våra planer som står på schemat är en kväll/natt i hylta. Trevligt, javisst, men dessvärre är vi inte så många som jag hoppats på. Jag vill ju fira med alla mina underbara kompisar men många utav dom har annat för sig. Det är ju  alltid tråkigt när alla inte kan vara på samma ställe men jag har några kompisar som jag får fira med iaf :) Älskade Sara som står mig varmt om hjärtat, hon är som en liten skyddande ängel som alltid borde finnas vid min sida. Vilket hon ofta gör men hon skulle gärna få krympa lite och bo på min axel :) Ja ni vet vad jag menar!
Jag hoppas dock fortfarande på att några vänner tar sitt förnuft till fånga och bestämmer sig för att nyår med oss blir det bästa :)

Efter nyår drar plugget igång igen och jag kan säga att jag redan mår dåligt över det! men jag ska fixa det och sen så är allt över, då slipper jag tänka på det mer!

Neheh nu måste jag visst dra iväg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar