8 februari 2012

En vecka

Ja nu har jag jobbat på förskolan i en vecka och än så länge känns det toppen :) Det enda är tidig uppstigning varje dag, vilket jag har lite svårt med. Men om några veckor har jag väl lärt mig att det inte är så farligt. Isak klagar på att jag bara jobbar och sover, går nämnligen och lägger mig vid typ nio/halv tio! Men så är det!

I fredags var det ju dags för vår tjejträff som vi har varje månad och det var en minst sagt lyckad kväll. Det är så härligt att träffa alla goa människor som man växt upp tillsammans med. Jag hoppas vi kommer hålla ihop till det sista :)

Till hästarna då :) Vila.nu kan man säga. Jag hinner inte med att rida just nu (som vanligt), men jag hoppas det lugnar ner sig. Igår tog vi en liten tur på kvällen och Totta känns som en riktig bomb men hon är ändå fräsch och trampar på fint! Naomi är snäll som en hund men hon får vila lite till, tills jag har kommit in i rutinerna med jobbet och allt!

Nehe nu kallar jobbet! Dags att åka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar