27 februari 2012

Ett inlägg i veckan!

Ja är det lagom eller? Hinner verkligen inte med men har massa roligt att lägga upp :) Ska försöka någon dag framöver så ni får se min underbara häst som hoppar så fint varje onsdag :) Men nu på onsdag kan jag inte vara med, ska på en grej med jobbet! Typiskt att det ska krocka med den enda planerade aktivitet som jag har OCH betalar för! Så är livet, har ni inte fattat det än :) Sitter med datorn i knät och har skrivit två sidor på mitt arbete, så himla skönt. Känner att det går framåt :)

Nu ska också Naomi sättas igång på allvar! för nu finns det ingen snö längre :) Jippie! Hon är världens mysigaste och jag bara längtar. Men hon är såååå ful med den där knölen, funderar på att kolla upp den, men det måste vara en påläggsknöl. Alltså att hon slagit i och det bildats brosk eller nått. Känns ändå bäst att kolla upp det! Eller hur... alltid det säkra före det osäkra!

Trivs på jobbet och flyttdatumet närmar sig med stormsteg :) Kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar