1 juni 2011

Hej hej, tja tja

Godmiddag alla människor, känner mig på sådär bra humör idag! Tentaplugg som jag inte alls känner för, har inte tid att plugga. Jag ska till Victoria och hälsa på (vill egentligen ta med mig Naomi hem men vi väntar på att ögat ska bli fint) sen ska jag jobba till 21 och sen ska jag rida. Måste träna till morgondagens dressyrträning:) Känner att allt inte känns helt ok med träningen, det fattas lite bitar som jag inte riktigt hittar...
Ingen bra dag kan jag säga! Skulle ut till bilen och hämta tvätt också och tappade en bh på gången upp mot huset men.. det märkte jag ju inte förens två timmar senare när jag gick och hämtade tvätten i maskinen.. pinsamt!!

Vart iaf nöjd med håret :) Plus att jag fick snacka med mysHanna igen! Det gillas mycket, har ju inte så många att umgås med här i Vimmerby så då är det skönt att prata av sig :)

Tävling i morrn i Fagereke, kommer gå åt skogen men det är kul ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar