13 juni 2011

Sommar nu eller?

Förstår att det nog har blivit sommar nu men den här sommaren skulle ju spenderas med två söta små hästapållar. Är fortfarande bara en där hemma, men skam den som ger sig. Jag hoppas fortfarande!
Totta har fortfarande sommarlov så vi njuter i skogen vilket är lika mysigt det. Har världens tvätthög här hemma så dagen spenderas i tvättstugan. Borde vara vid sjön men har tyvärr ingen att åka dit med så det får bli jag och lägenheten som vanligt!

Blev mycket drickande i helgen! I like.. i fredags var det pubkväll i Norrhult och i lördags var vi på Bug run i Mantorp. Älskar sommarn!

Har börjat fixa med den nya lösdriften så fan om jag inte ska behöva använda den nu när jag lägger ner tid på`t. Jag vill ju så himla mycket, varför kan det då inte bli som jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar