8 juni 2011

Hejja hejja

Vad jag är bra på att blogga :) Händer inte mycket i min värld just för tillfället, pluggar och sover typ! Väntar fortfarande på köp av superduper härlig häst så jag hoppas att det blir av. Har ju varit lite otur men känner att det vänder nu. Jag vill att hon ska vara min :)

Midsommar :) Ja vad ska man göra på midsommar? Älsklingen tjatar om Öland så jag fick ändra tider på jobbet så jag är ledig på midsommardagen. Så om det inte blir öland nu så blir jag arg! haha ne men lite så kanske. Gillar inte att byta tider och krångla.

Träningen med Totta ligger lite på sidan av nu när det är så varmt, vill inte att hon ska kollapsa. Hon har ju sin energi som alltid gör att hon är lite över det lugna tillståndet när man rider :) Men på kvällarna går det an att ta sig en tur i skogen iaf!

Ska försöka ta lite kort snart igen och göra bloggen lite roligare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar