6 juni 2011

Skön sommardag :)

Blev en helt underbar dag på Öland med goa människor och självklart älsklingen :) Åkte iväg på förmiddagen och kom hem runt halv 8 tiden, så då åkte jag direkt till pluttisen och tog en kvällstur :) Tog ett dopp i det blå idag, premiärdoppet :) men usch så kallt det var! Blir nog att vänta lite tills nästa gång. Funderar på midsommar, vad som ska hända då? blir väl något i sista stund som vanligt och som jag hatar. Men jag ska ju jobba också tyvärr! Funderar på att fråga om någon kan byta ett pass så jag kan åka iväg. har ju husvagnen nu :)

Blir lite jobb på W nu när man är hemma vilket är toppen, behöver alla pengar jag kan tjäna ihop. Ser även mörkt ut med köp av häst :( har uppstått tråkiga konsekvenser så vi får se hur det blir, men jag vill verkligen ha hästen så jag håller alla tummar jag kan! Men Totta är ju världens bästa så det är tur att jag har henne :)

Har fortfarande problem med filmandet när jag tränar så bloggen är inte den bästa, men jag försöker lösa problemet. Ska tjata lite mer på älsklingen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar