4 maj 2011

Besökare

Jag älskar er läsare som faktiskt kanske läser min otroligt meningsfulla blogg, ni är trots allt några styckna :) Men är det något speciellt ni vill läsa om eller veta mer om så SÄG TILL :) Svårt att lägga upp inlägg som både intresserar er och som hjälper mig i mitt liv, om säger så :)

Ja ja, blev erbjuden en pålle idag som tyvärr ska slaktas i helgen om ingen vill ha den. Dessvärre är den triangelmärkt men fungerar felfritt ändå men jag känner att om jag ska ta hand om en till häst så får det nog vara en som jag kan tävla på. Snobb eller inte men det är faktiskt det jag vill :) Hade jag varit i en annan tidpunkt i mitt liv hade jag säkerligen tagit hand om den, en korsning mellan frieser och welsh. Låter helt fucking fabulous:)

Nu väntar tvätten och paradise hotel danmark :) (yes! jag är en paradise-älskare)



Från när Sara och jag var med i Land och träffade Malin :) Var ganska många år sedan men ändå lite kul att minnas, jag tror att det var typ 05 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar