8 maj 2011

Helg

Jaha då var även denna helg slut... Men nästa helg kommer familjen till mig i Uppsala och det ser jag fram emot :)

Totta och Birk har fått en vilohelg, blev ingen tävling idag pga den jävla *********!! Men vi har kämpat hårt och städat hela stallet ist. Men trots lite vila känns hon fortfarande fräsch och jag ser fram emot tävling i Torestorp den 22 maj :)

Tyvärr blev det ju inget av allsvenskan nu när det blev såhär men det kommer fler chanser :) Kommer upp fler bilder snart på bland annat mig och Eddie (Endymion). Jag tog mod till mig och satte mig upp på bushästen och det känns faktiskt bra. Han var helt okej! Så nu kanske jag har en till häst att rida ändå :) Beror på hur mycket Anna går med på vill säga :)

Nu blir det mys med älsklingskillen framför en bra rulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar