26 maj 2011

Godmorgon

Godmorgon världen :) Har sovit typ sista natten i detta hus nu, lite ledsamt faktiskt. Jag har trivits bra fastän det har varit så himla osmidigt. Sängen är gudaskön så det är nästan så att jag tar med mig den hem :) Hade inga gardiner dock så vaknade redan vid 04.40 och trodde att klockan va typ 7 eller nått, det är sjukt vad solen går upp tidigt!

Idag ska jag in till skolan en sväng för att ha redovisning, sedan hem till huset igen för att packa in ALLT i bilen. Kommer blir fullt, hoppas bara att allt får plats. Efter det ska jag äntligen åka hem igen till mina älsklingar. Jag har ju snart förhoppningsvis 3 älsklingar :) Självklart är det ju så att Isak kommer på första platsen av mina älsklingar men dom betyder precis lika mycket och är alla viktiga i mitt liv.

Funderar på hur det blir i helgen, jag vill ju självklart hämta Naomi så fort som möjligt men samtidigt vill jag att mamma och pappa ska komma hem innan. Och på lördagen och söndagen verkade det som att det inte funkade att komma, hon jobbar och jag jobbar, dock inte samtidigt. Undrar om jag ändå ska fixa så jag kan hämta henne på fredag?! Aja, jag får ringa till mamma och höra med henne! Mamma vet bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar