16 maj 2011

Church med T-Pain

Älskar, älskar, älskar denna låt :)

Ligger i soffan och lyssnar på världens bästa lista skapad av moi. En perfekt sommarlista! Jag är hur stolt som helst kan jag lova. Lägger in en lista med lite smakprov :)

Girls on the dance floor - Far east movement
Stamp on the ground - ItaloBrothers
Breaking up with god - The Ark
Dansmusik - Den svenska björnstammen
Carry on - RobKey, Snooky ....(lite nostalgidunk)
Black betty - Ram Jam
Sen slutar ju inte listan här utan består av många, många fler underbara låtar, så om ni vill festa till bra musik så ska ni hänga med mig i sommar :)

Pratade med Victoria förut och hon är verkligen expert på att få en motiverad till livet, säger bara Tack snälla underbara människa :) Har bestämt att om Nellie (hästen) finns kvar och inte blir såld nu så SKA JAG KÖPA HENNE!!! (betona ska)
Mitt liv börjar här och nu, ska jag ha något i livet så är det hästar och varför inte börja nu? Visst jag har inte så mycket pengar just nu men jag har ett jobb och snart två jobb så pengar borde inte vara problemet. Jag kör på nu, inget kan stoppa mig! Black Betty bamalam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar