3 maj 2011

GAAHH!!

Ge mig en häst för bövelen!! Jag sitter här i ett stort hus näst intill ensam och har inget att göra... Jäg känner att om någon skulle be mig ta hand om deras häst (ridbar såklart) så skulle jag säga JAAAA direkt :) Jag blir så sjukt avundssjuk på de som kan leva ett liv med en massa hästar runt sig varje dag. Jag måste sluta läsa bloggar om sådana människor och sluta titta hur bra folk har det. Men samtidigt vet jag att jag blir Uppsala-deppig! Blä, blä, bläääää...

Hittade btw ingen sladd till kameran så det blir inga nya bilder idag heller :( Men jag lägger upp lite snask ändå, så ni kan gotta er lite :)




Lite tävlingsinfo har jag också :) Vi ligger efter två omgångar på en 4:de plats vilket inte är fy skam. Dessvärre är det bara två lag som går till final så det blir nog ingen mer tävling i laget :( Vi har dock funderingar på att anmäla laget till div 2 i höst :) Vi får se!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar