23 maj 2011

Jims värld

Jag bara älskar programmet Jims värld, tittar på det varje morgon när jag går upp:)

Det är så himla svårt att hinna med datorn när man är hemma. Det finns alltid en massa annat att göra som går före. Var på tävling i Torestorp igår, med Totta. Det gick superfint hon var så fin på framridningen och gjorde perfekta halter. Men väl inne på banan blev hon spänd och halterna funkade inte alls. Jag tror att det blev lite för lång uppvärmning och sen var det stekande varmt. Men jag är supernöjd ändå, det är inte lite dålig konkurrans när man åker neråt nybro hållet. Den 2:a Juni är det dags igen, då drar vi till fagereke :)

Har också varit hos Victoria vilket resulterade i att jag nu har (snart) köpt en häst :) Ett treårigt sto med fina förutsättningar för de lite högre klasserna. Jag är väldigt glad och nyfiken, nästan lite pirrig i magen. Det ska bli så himla kul att ha en unghäst som man kan forma själv. Tack Victoria:)

Fint kort på lite spänd häst, men hon är vacker ändå:)

Blir till att träna ännu mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar