17 augusti 2011

Ännu en dag :)

Så skönt det är med lite kli mot marken efter ett tufft träningspass :)


Ja totta fick en genomkörare i paddocken idag och jag måste säga att jag är imponerad. Hon har inte tappat mycket sen i våras, trots att hon har haft ett långt sommarlov :) Det enda som saknas är lite styrka och stabilitet sen är vi fit for fight igen :)

Jag tog även dit Naomi för en liten ridtur och det gick helt okej, hon är lite busig och försöker göra som hon vill men om man är bestämd så gör hon som du säger. Det värsta är att jag tyvärr blir lite osäker när hon busar men jag måste bara ta mig i kragen och fortsätta träna så jag vänjer mig och så att jag kan rida på ändå och rätta till hennes små hopplasteg :) Har en fantastisk syster och pojkvän som stöttar mig enormt mycket när jag blir lite deppig också och med deras hjälp kommer detta gå superbra:) Vi tog faktiskt även några travsteg idag också för att prova på och hon är faktiskt himla go att rida på den där lilla busan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar