29 augusti 2011

Sämst uppdatering

Ja i helgen var det urdålig uppdatering från min sida men har verkligen inte tid :) Jobbade fredag och lördag sen åkte vi iväg till Eksjö på stadsfest på lördagkvällen:) Såg The Ark för sista gången :(

Nu är jag även tillbaka i Uppsala för att plugga lite igen. Kommer bli tufft med ganska mycket plugg för att klara av detta. Är nämnligen inne på sista terminen nu :) Yes, snart kan jag glömma allt vad skola och plugga heter! Vill bara börja jobba nu och känna att jag har ett jobb som är mitt och som jag trivs med. Jag vill kunna känna mig självsäker och känna att jag gör skillnad. Men snart, snart kommer jag ut i arbetslivet :)

Totta har varit ganska deppig och sliten efter hoppträningen och efter vaccineringen så henne har jag varit lite orolig för men hon äter som hon ska så jag hoppas att det inte är något allvarligt.

Naomi har ju också blivit vaccinerad så hon har också fått vila, därför har vi bara tränat lite ledarskapsträning och lyft hovvarna :) Hon börjar bli riktigt gosig nu, precis som hon var hos V så jag hoppas att hon känner sig tryggare nu :) Vill inte vara här i Uppsala, vill hem till mina älsklingar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar