28 oktober 2011

Fredag

Hej hopp alla glada och positiva vänner :)

Idag känner jag mig mycket piggare än vad jag gjorde igår och det är så skönt att känna sig pigg och fräsch:) Jag har varit på intersport och shoppat en ny jacka och nya löparskor OCH en ny pannlampa till stallet! Så nu ska det nog gå lättare att se i mörkret. Idag blir det dock stallet på dagen när det är ljust och behagligt. Även att det börjar bli ruggigt ute så är det fortfarande varmt, typ mellan 9-12 grader. Måste försöka klippa Totta snarast möjligast så man kan börja träna ordentligt. Hon ser ut som en riktigt björn :) Naomi är duktig och gör allt hon ska, blir mycket tömarbete i veckorna när Ida jobbar, vill inte rida när jag är själv än. Men snart hoppas jag att hon ska bli lite stabilare :)

Nu har jag ätit enligt viktväktarna i 4 dagar och det känns bra, det är lite knepigt och lite tråkigt att man inte kan äta utan att kolla upp hur mycket man får äta. Men det är helt klart värt att kämpa för, hoppas jag iaf. Vi får se vad vågen visar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar