21 oktober 2011

Helgen är här :)

JA nu är det äntligen helg och jag har massa plugg kvar att göra.... suck!
MEN jag ska iaf hem till mina älsklingshästar och älsklingskillen :)

Usch, skolan tar alldeles för mycket kraft från mig just nu. Det är inte hälsosamt
för fem öre. Jag strejkar från och med nu! (men kanske bara över helgen)

På lördag ska vi på dop vilket kommer bli väldigt trevligt. Det värsta är att jag skämms
väldigt mycket över hur stor jag har blivit och jag vet att folk märker det. Men det värsta
är att så fort jag inte tänker på det och har kul och allt sånt så går jag runt och tror att jag
är världens snyggaste. Och glömmer helt bort att jag inte ska stoppa i mig massa onyttigt
och jag måste röra på mig. Det är så himla svårt! Jag önskar så innerligt att jag hade styrkan
att förändra mig. Jag vill, jag vill, jag vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar