4 oktober 2011

Tisdag

Ja det är tisdag och kanelbullens dag :) Inte för att jag brukar äta bullar men ändå värt att nämna!

Har kommit fram till att jag borde gå och kolla synen för jag har ont i huvudet konstant nu känns det som, jag känner redan nu på morgonen att det värker lite. Inte bra!

Helgen var underbar! Eller iaf söndagen, eftersom jag var i stallet i flera timmar :) Naomi, jag och Isak tog en promenad och miljötränade lite och så var vi i skogen och letade svamp men hittade inga. Totta fick jobba lite lätt i paddocken eftersom hon hade gått konditionsrundan med syster på lördagen. Åh vad jag älskar att vara i stallet :)

Lördagen var också helt okej, vi firade Jennifer som fyllde år. Grattis igen!

Nu är det snart helg igen :) Eller ja om 4 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar