27 oktober 2011

Redan Torsdag?

Hjälp vad tiden går! Jag fattar inte varför dagarna ska gå så fort för, jag hinner inte med. Men idag ska jag skriva klart hemtentan iaf. Har nog aldrig haft en sån svår hemtenta förut. Usch vad jag hatar skolan! Jag har också märkt att jag behöver läsglasögon (tyvärr), Igår när jag hade pluggat klart hade jag mer ont i huvuvdet och jag borde nog tänka på min framtid. Man kommer ju sitta ganska mycket vid datorn även i framtiden och även läsa böcker. Men samtidigt känns det som att det kanske inte alls hjälper mot huvudvärken som jag hoppas. Fast om jag ändå ser bättre så borde det ändå vara en bra grej att investera i. Svårt det där, glasögon är inga billiga saker.

Igår tog jag ut Naomi på en liten runda och hon skötte sig superbra, till skillnad från dagen innan. Men då var det nog väldigt mycket överenergi som kom fram också :) Hon är så himla härlig när allt stämmer och vi kan jobba tillsammans som en. Totta fick komma ut på en joggingtur utan krav igår. Det värsta är att hon är så himla rädd för mörkret så när det började skymma blev hon stel som en pinne!

Nehe nu ska jag plugga så jag blir klar någon gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar