18 oktober 2011

It´s raining in Uppsala today

Yes, yes, det är blött överallt och går man ut ja då blir man dyngsur. Kan typ krama ur vatten ur jackan!
Men det är väl dags för regnet att komma nu, det har ju varit en fantastisk höst än så länge :) Nu är det ju också så att min utbildning börjar närma sig slutet och detta är min sista långa vecka. Känns både bra och dåligt, men mest bra. Fast man är ju alltid orolig när det gäller att hitta jobb sen! Men jag hoppas på W, annars flyttar jag till Gotland och driver igång nån sorts verksamhet som lönar sig :)
Tänkte bjuda på ytterligare bilder idag faktiskt, tro det eller ej men jag har ju blivit en flitig användare av telefonkameran. Så nu börjar det ju bli lite roligare i bloggen igen :)
Sitter för övrigt och skriver hemtenta som handlar om vetenskapsfilosofi och även om jag är väldigt smart så är detta inte riktigt mitt område. Så hjälp från någon bättre vetande inom detta område är välkommen att höra av sig snarast :)

Middagen idag! Omelett med tärnad bacon i, så himla gott. Plus att jag är världsbäst på att vända dom utan att dom går sönder :)

Lägenheten i Uppsala

Lägenheten

Härlig ridtur i det härliga höstvädret :)

Birk och Ida som kör lite backträning i skogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar