24 oktober 2011

Lördag och Söndag

Just det, det har varit helg och på helgerna går tiden superfort. Jag har inte hunnit med att skriva här och jag har inte hunnit tvätta eller plugga heller. Men nu är det måndag och jag ska vara hemma hela veckan så plugget ska jag nog hinna med. Tvätten också för den delen. Det ligger en tvätt i maskinen redan så än så länge sköter jag mig!

Vad hände då i helgen? Jo i fredags spelade vi bowling och jag kom 2:a, vann över Isak som kom 3:a! I lördags var jag i stallet och drog igenom Totta i paddocken. Måste säga att hon är väldigt fin i formen fortfarande så det borde inte vara så slitsamt att få henne i tävlingsform till våren :) Naomi har tyvärr fått vila! Sen bar det av till rumskulla kyrka för barndop och på kvällen var vi hos Elin som bjöd på en mycket trevlig kväll :) I går låg jag i sängen typ hela dagen, huvudvärk! Jag har problem med min huvudvärk, så nu måste jag gå och kolla synen och sen måste jag gå till doktorn. Inge kul alls!

Det var min helg det. Nu är det måndag som sagt och jag sitter med huvudvärk, plugg och tvätt! Men ikväll ska jag iaf vila :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar