31 oktober 2011

Måndag och snart november

Kan ni fatta att det är november i morgon? Det är sjuk! Nu ska man börja rösta på lucior och börja planera för vintern. Fast jag längtar till julen :) Julen är så härlig och mysig, speciellt julaftonsmorgonen! Man vaknar tidigt och drar sig upp för att åka till stallet och det pirrar lite härligt i magen för man längtar till allt roligt man ska ha under dagen. Äta god mat och träffa alla mysiga släktingar :) Ja, jag gillar julen alltså! Nog om det!

Idag ska jag och Emma sätta oss i biblioteket för att plugga lite mer seriöst nu när det är sista rycket som gäller. Så jag hoppas att vi får lite gjort iaf :) Sen ikväll är det dags att dra iväg till Uppsala igen för en sista sväng, kommer ta hem säng och cykel (det enda som jag har där) för att flytta hem för gott :) Känns bra!

Snart kommer jag vara hemma varje vecka och bara mysa över att vara hemma :) Och såklart kommer hästarna att få komma igång på allvar! Love it :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar