13 april 2011

En dag närmare att vara ett år äldre

Vilket inte känns helt okej = åldersnoja

Lyssnar på go musik och funderar på om jag inte skulle ta en springtur ändå! Borde, finns alldeles för mycket fett på den här kroppen vilket inte är hälsosamt alls. Ja, nu ska jag springa. Inte just nu men snart iaf :) Tänkte köpa godis idag men insåg mitt misstag och åkte förbi affären ist :) Himla bra gjort tycker jag!

Funderar på om nästa hästinköp skulle kunna bestå av en lite högre welsh cob? Dom är väldans fina och går fint i dressyren. Känner att jag inte är halvblodstypen direkt, vill ha lite mer karisma hos mina pållar. Inte för att halvblod inte kan vara charmiga, men oftast så ser de flesta likadana ut. Plus att jag vill ha lite mer massa att jobba med :) Låter ju helt sjukt men så är det. Värderar saker ganska mycket annorlunda nu än förr, jag vet att jag är lite nervig ibland och känner mig inte alls trygg med alla slags hästar. Därför så vet jag precis vad jag vill ha och tänker inte köpa något dyrare och "finare" för att jag ska komma längre upp i klasserna. ( känns lite lustigt att säga så eftersom jag har en galen häst som kan vara väldigt tjurig ibland)

Nu känner jag att jag kanske inte får ut det här på rätt sätt, men snälla tolka mig rätt tack :) Ett inlägg utan innebörd blev det idag, varsågoda och snaska i er av informationen :)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar