18 april 2011

Måndag igen!

Jaha då var det måndag igen och en ny vecka! Men än har jag inte åkt till Pluggsala :) Jag övervägde att stanna hemma en dag till och så blev det. Känner att jag behöver det, jag behöver kärlek och närhet. Men nog om det!

I går var det andra omgången av allsvenskan och jag var inte alls redo. Totta gick som skit sista träningen och jag fick ingen bra känsla alls. Men vad ska man göra åt det!? Hmmm... Men iaf! Våran runda var inte perfekt på några vis alls men lyckades ändå helt okej, fick ihop 166 poäng (ca 59%). Det värsta är när hon ska vara så sur och bara jobba emot mig vilket inte händer så ofta nu för tiden, men det gjorde det i söndags! På hemmaplan och allt, så jobbigt pinsamt! Men laget kom ändå på en fjärdeplats igen vilket är sjukt bra när allas rundor var sådär bra. Så kämpa på tills nästa omgång!

Tävling i Vetlanda på fredag :) L:b 2 så nu blir det ett annat program att lära in. Kan det dock lite sen innan men ändå, det ska sitta perfekt.

Har fortfarande inte hittat någon som vill filma mig när jag tränar så tyvärr blir det inga filmer än :( Men en ny träningsövning kommer inom kort :)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar