11 april 2011

En vecka kvar :)

Nu är det snart dags för andra omgången av allsvenskan och jag är lika nervös som jag var förra gången :) Fattar inte varför jag ska vara så nervös?? Jag tycker ju att det är skitkul och bryr mig inte jättehårt om det går dåligt. Men ändå är jag så nervös.. fattar inte!?

Är väldigt sugen på att låna en häst som jag kan rida på och börja träna lite smått på. Känner att jag vill få ut mer än att bara rida på Totta. Hästsport är ju inte bara ett intresse och en hobby utan det är en livsstil! Det har vi konstaterat i helgen. Så grabs... det är bara att vänja sig :)

Sitter för övrigt i Uppsala igen.. Suck! Vill hem och rida och självklart mysa med älsklingen :) Men nu blir det en helvecka, så passande när jag behöver vara hemma och träna! Men det löser sig :)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar