26 april 2011

Ny vecka

Jaha då var det en ny vecka med inte allt för roliga inslag! Men det ska nog gå bra ändå. Jag har varit väldigt lat i helgen och Totta har fått en liten minisemester :) Hon behövde vila upp sig lite och jag har drabbats hårt av pollenallergin. Men detta ska inte hindra att träningen sackar efter, nej nej, jag ska hem på onsdag igen så då blir det att fortsätta träningen.

Har jobbat på W i helgen så det har inte blivit något festande direkt, bara lite i söndags. Men vilket väder vi har, det är alldeles underbart:) Kanske blir att man pluggar ute idag om det håller sig. Måste plugga den här veckan, har tenta på fredag:( Känner att jag inte alls är peppad, utan jag tar det som det kommer just nu.

Vad händer på valborg?? Har några förslag men inget känns riktigt lockande så det kanske blir att vara hemma ist.. vem vet :) Nej men det löser sig nog!

Ska försöka träna min kropp lite den här veckan om det går. Pollenallergin gör ju att man inte kan andas, så det blir väldigt jobbigt. Men försöka går ju alltid :)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar