4 april 2011

Tankar!

Finns det något värre än när man inte kan komma fram till hur man vill ha det?!

Jag vet ju att jag gillar att träna och tävla, men samtidigt så vill jag ha ett lugnt familjeliv på landet med lugna fina skogsturer. Det går liksom fram och tillbaka hela tiden. Men min senaste tanke är att försöka kombinera dessa viljor på något sätt. Aja, det kommer visa sig längre fram :) (Som alla säger)

Kommer iaf att åka hem på onsdag så förhoppningsvis blir det flera träningspass i slutet av veckan, har dock troligtvis ingen bil hemma så...fasen hur ska detta gå egentligen? Problem, alltid problem!

Känner att jag vill ha en häst till att träna. NU helst :) Men det får bli senare i livet, som allt annat!

Kära sambo har iaf köpt en husvagn så nu blir det husvagnssemester, kanske redan har berättat det? aja minnet sviker som vanligt.. Älskar iaf att bo i husvagn, så välkommen du sköna sommar :)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar