22 april 2011

Hejhopp

Vilken underbar dag :) Fint väder och en helt underbar tävlingsdag!

Gick upp kl 04.20 för att åka iväg till stallet där 6 hungriga hästar väntade. Drog iväg mot vetlanda vid 6-tiden och hämtade upp mamma i hultsfred. Tävlingen gick iaf bra, hon var lugn och avspänd och vi gjord en kanonrunda. Det går verkligen frammåt nu :) 174 poäng vilket jag inte trodde jag skulle få, sist fick jag 141 poäng när jag red L:b 2. Jag är glad idag :) Kom på en 7:de plats så jag klättrar sakta uppåt ;)

Tänkte filma härromdan när jag tränade och hade kommit på att jag kunde ställa kameran på ett hinderstöd vilket jag också gjorde. MEN... jag tryckte på fel knapp när jag skulle börja filma så det blev inget :( Det får bli nästa gång, jag lovar!

Ikväll blir det grillning med trevligt sällskap och lite vin :) Man får ju passa på när man är lite ledig ;)

/Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar