2 november 2011

Onsdag eller?

Har sovit alldeles för länge men bryr mig inte allt för hårt! Haha, vet knappt vilken dag det är idag:) Men nu är jag uppe och vet inte om jag ska plugga eller bara slappa idag. Har beställt en bok som jag måste ha för att komma vidare så jag får se om jag ens orkar bry mig om skolarbete idag. Tänkte att jag skulle ta en promenad idag iaf :) Det känns som att jag kommer att minska i vikt ganska snabbt men sen vet man ju aldrig vad vågen säger. Ibland känns det bättre än vad det kanske är!

Sitter iaf och läser mina favorit bloggar, har ni några tips på bloggar? Hästbloggar alltså och helst dressyr! Man blir så sjukt inspirerad och jag vill bara hem för att träna min fina hästar. Jag måste ringa tränaren och bestämma en träff så Naomi får komma igång. Det blir ju mest träning på töm när jag ofta är ensam i stallet.

I helgen ska vi åka en sväng till västervik för att träffa en av mina bästa vänner som jag aldrig träffar mer än nån gång om året :) Det ska blir kul, sen på lördag är det metro men vi får se hur det blir med den saken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar