5 november 2011

Disneydags

Godmorgon :)

Ligger här i en varm säng och tittar på disneydags. Kan det bli bättre en lördagsmorgon? Tror inte det. Idag ska jag fixa i stallet, ta med Naomi till paddocken och jobba lite och Totta kanske får jobba lite hon med:) Har anmält mig till träningsdressyren på ridskolan men vi får se om den blir av eller inte. Måste mocka en hage och byta eltråd i en annan också, så det finns att göra! Ska försöka hinna till kyrkan i eftermiddag också!

Igår var vi i Västervik hos Hanna, mycket trevligt :) Blev grymt avundsjuk på hennes otroligt fina lägenhet så nu ska jag flytta! Jag vill inte bo i denna lägenhet mer. För det första får jag inte plats med mina saker och för det andra så hatar jag köket! Men iaf, Tack för en jättemysig kväll tjejer :)

Tomten! (Jag vet att du läser detta) Jag önskar mig en kamera :) och en ny lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar