25 november 2011

Idolkväll

Har varit på jobbet hela dagen och sitter nu tungt i soffan och tittar på IDOL :) Ja tyvärr har jag fastnat i det nätet i år, men det är inget att göra! Älskling är på väg hem från Linköping så jag har en liten stund för mig själv och jag har även hunnit julpyssla lite. Det är så mysigt med ljusstakar och och sjärnor i fönstren och den klassiska adventsljusstaken som ska tändas med ett ljus i taget står på bordet. I morrn blir det jobb igen hela dagen och jag kan säga att den här veckan har jag inte hunnit med hästarna eller plugget något alls. Men nästa vecka ska jag sitta klistrad i biblioteket tills jag känner att jag är nöjd för veckan. Jag måste nog tacka nej till jobb om dom ringer då:( Så är det men det är snart slut:)

Har ju varit och klippt mig hos bästa Hanna och nu kommer bilden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar