7 november 2011

Vad gör jag?

Har varit i stallet på förmiddagen och fixat allt med hästarna, beställt klipp- och färgtid, ätit mat och tittar nu på tv. Så jag har ju gjort allt jag ska förutom pluggat och det måste jag egentligen göra men känner att jag kanske sätter mig en stund ikväll istället. Jag hatar att plugga! Det finns inget som känns bra med att sitta och skriva något som man aldrig kommer ha användning av eller ens komma ihåg. Varför ska man hålla på med sånt trams? Jag vill lära mig ett yrke, inte att skriva avhandlingar och studier. Men nu är det som det är och jag ska göra allt klart så jag till slut kan känna att det är över.

One three hill på tv och jag dör lite!

Precis så som jag dör lite när min snuttesnurpa tittar på mig och säger: Ge mig mat!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar