12 november 2011

Vart tog jag vägen?

Ja det kan man fråga sig :) Fick höra förra helgen att jag var så duktig som bloggade ofta, kul! Har inte bloggat sen dess typ :) Men nu har jag tid så nu blir det ett inlägg. Har kommit hem från jobbet och sitter nu framför tv med lite favoritmix, inte helt fel :) Isak har åkt iväg till pumpen så jag är ensam ikväll :( Har inte blivit mycket ridning den här veckan, pga allt pluggande jag var tvungen att göra. Men nästa vecka hoppas jag på lite lugnare tider. Naomi har jag däremot hunnit tömköra några dagar den här veckan och hon utvecklas verkligen nu. Hon vågar gå fram betydligt bättre och hon är mjuk och fin och suger sig ner :) Synd att man oftast är själv vill inte riktigt hoppa upp då, för hon känns verkligen toppenfin nu. Har pratat med min tränare med så vi ska börja åka dit med henne nu, ska bli såååå roligt :)

Till ett annat kapitel, har gått ner 3 kilo redan :) Jippie!

I morrn blir det lååång promenad med Jennifer och Susanne, kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar